کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی

زاهدان – امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: ماه شعبان بهترین فرصت برای بهره گیری مسلمانان از بركات آن است تا خود را برای میهمانی خداوند در ماه مبارك رمضان آماده كنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر بر آمادگی مسلمانان برای ماه رمضان تاكید كرد

 مولوی 'عبدالصمد كریم زایی' در خطبه های امروز نماز جمعه ایرانشهر افزود: مطابق با فرمایشات پیامبر اسلام (ص) هر كس در ماه شعبان روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می شود، از این رو مسلمانان باید با عبادت خالصانه و روزه داری از گناهان دوری كنند و به استقبال ماه مبارك رمضان بشتابند.

وی ایمان، بندگی و عمل به دستورات الهی را تنها راه تقرب به پرودگار دانست و گفت: اجر و پاداش حج عمره و دیگر عبادات در ماه مبارك رمضان سه برابر ماههای دیگر است و مسلمانان باید در این ماه برای نزدیكی به خداوند، استغفار از گناهان و تهذیب روح خود از زنگار هوس بیشترین بهره را گیرند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به فعالیت های دولت برای توسعه مراكز آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان گفت: اكنون همه شهرستان های سیستان و بلوچستان دارای فضای آموزشی، مساجد و حوزه های علمیه برای كسب علم و ترویج فرهنگ ناب محمدی و احكام اسلامی هستند.

مولوی كریم زایی با تاكید بر ترویج فرهنگ قرآن آموزی در جامعه، از نوجوانان و جوانان خواست با شركت در كلاس های آموزش قرآن از اوقات فراغت تابستان برای تقویت بنیه معنوی و فرهنگی خود بهره گیرند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com